.::Fit Height Course Latest Result Updates::.*(16 May, 2010 24Years Old Taha Rehman  from Settlite Town, Rawalpindi, Half Inch Height Increase Within 2 Months, Contact:0333-5196355========*(12 May, 2010 18Years Old Mr Sajid S/o Mr. Pervaiz from Sawabi, 1 Inch Height Increase Within 1 Month, Contact: 0313-9820637========*(08 April, 2010 15Years Old Saman Seema D/o Respected Pir Syeed Kamal-ul-Din Shah S/o Pir Maqsood Ali Shah, Pir Baqar Shah from Astana-e-Alia Kot Gala Sharif, Tallagang, Half Inch Height Increase Within 2 Months======== *(07 April, 2010  14Years Old Daughter of Muhammad Akram from Ministry of Health, ISLAMABAD, 6 Inches Height Increase within 6 Months, Contact: 0321-5354173 ========*(07 April, 2010  22Years Old Mubashar Hussain (Male) from Al-Noor Colony, Rawalpindi, 1 Inches Height Increase within 3 Months, Contact: 0321-5716297 ========*(06 April, 2010  22Years Old Arman Ali (Male) from ISLAMABAD, 2 Inches Height Increase within Month, Contact: 0301-5414893, 0334-5229136 ========*(03 April, 2010  21Years Old Anjum Shahzad S/o Shahzad Afzal (Male), Rawalpindi. 2 Inches Height Increase in one month, Contact: 0322-8297754)======== *(29 March, 2010 14Years Old HARAM BASHIR(Female)Faisalabad 4 Inches Height Increased in one Month, Her Uncle Contact 0306-5884785)========*(29 March, 2010 13Years Old MAHNOOR ZAMAN(Female)Rawalpindi 6 Inches Height Increased in one Month, Contact Nil)========*(22 March, 2010 19Years Old Umair Baig(Male)Rawalpindi 1 Inch Height Increased in one Month, Contact 0331-5284465)========*(22 March, 2010 TANVEER AHMED S/o Mannwar Ali(Male)Islam Nagar 1 Inches Height Increased in one Month, Contact 0345-8850850)========*(20 March, 2010 QAMAR KHAN(Male)D.I Khan 2 Inches Height Increased in 15 Days, Contact Nil)========*(02 March, 2010 ANSAR IQBAL(Male) S/o Farzand Hussain, Gujrat 2 Inches Height Increased in one Month, Contact 053-2143248)

فِٹ ہائیٹ کورس

ایسی خوبصورتی کا کیا فائدہ جب قد ہی چھوٹا رہ گیا ہو اور معاشرے میں دوست یا سہیلیاں آپ کا مذاق اڑاتے ہوں ۔چھوٹا قد اچھے بھلے انسان کو احساس کمتری میں مبتلا کر دیتا ہے ۔لوگوں کے طعنے اور طنزیہ فقرے جیتے جی ہی مار دیتے ہیں ۔چھوٹے قد کی وجہ سے شادی میں رکاوٹ ، تقریبات میں جانے سے ہچکچاہٹ اور بہت سے ایسے مسائل جو ایسے خواتین و حضرات کا جینا دو بھر کر دیتے ہیں ۔کیونکہ ایک خوشگوار زندگی اور معاشرے میں اپنی شخصیت کو پر اثر بنانے کیلئے قد بڑی اہمیت رکھتا ہے۔

لیکن اب چھوٹے قد کو بڑا مسئلہ نہ بنائیں

فِٹ ہائیٹ کورس

سے اپنا قد مرضی کے مطاق بڑھائیں

جن عوامل کی وجہ سے آپ کاقد بڑھنا رک گیا ہے اگر ان اجزاء کو استعمال کیا جائے تو قد بڑھنا شروع ہو جائے گا ۔تاثیر لیبارٹریز نے قیمتی جڑی بوٹیوں پر برسوں کی ریسرچ کے بعد ایسی مجرب و اکسیر ادویات سے  فِٹ ہائیٹ کورس  تیار کیا ہے ۔جس کے استعمال سے ان تمام اسباب کا ازالہ ہو جاتا ہے جن کی بدولت قد میں ااضافہ رک جاتا ہے۔ ایسے نیچرل اجزاء شامل کئے گئے ہیں جو جسم میں تیزی سے جذ ب ہو کر گروتھ کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور آپ کے قد میں 4 سے 6 انچ اضافہ کرتے ہیں۔ صرف چند ہی مہینوں میں آ پ نمایاں فرق محسوس کریں گے۔آپ احساس کمتری کے گرداب سے نکل آئیں گے ۔

قد نہ بڑھنے کے اسباب

 مختلف وجوہات کے باعث بے نالی غددودوں Ductless Glands فعل میں رکاوٹ اور جسم میں کیلشئیم اور جست کی کمی پیدا کرنے والے عناصر ہی چھوٹے قدرہ جانے کے معاملے میں مورو الزام ٹھہرائے جا سکتے ہیں ۔کیلشئیم اور جست کی کمی کا باعث درج ذیل عوامل ہیں ۔
اگر ماں میں کیلشئیم کی کمی ہو تو بچے بھی اسکا شکار ہو جائیں گے ۔
گھروں میں ایلومینئیم کے برتنوں کا استعمال بچوں میں جست کی کمی کا باعث بن جاتا ہے۔
وہ بچے جو بچپن میں ٹائیفائیڈ بخار، خسرہ ، لاکڑہ اور الرجی کا شکار ہوتے ہیں ان میں جست کی کمی واقع ہو جاتی ہے۔
جو بچے جلدی امراض کا شکار رہتے ہیں ان میں جست کی کمی ہوتی ہے۔لہٰذ ا ان بچوں میں قد چھوٹا رہ جانے کے امکانات بہت بڑھ جاتے ہیں ۔
W.H.O کی تحقیق کے مطابق جو بچے پاخانوں کی زیادتی کا شکار رہتے ہیں ان میں جست کی کمی ہوتی ہے بلکہ جست کی کمی سے بچے پاخانوں کی زیادتی کا شکار ہوتے ہیں۔
آج کل مائیں بچپن میں چائے کولا وغیرہ کا عادی بنا دیتی ہیں جس سے جسم کے میں کیلئیشیم اور جست کا اخراج بڑھ جاتا ہے اور بچے قد میں چھوٹے رہ جاتے ہیں
چھوٹے قد کی علامات پر غور کرتے وقت یہ بات مدِنظر رکھیں کہ نشو ونما میں کمی کو وجو ہات کیا ہو سکتی ہیں۔کیونکہ اکثر لڑکے ،لڑکیاں جن کے قد نشو و نما کے راستے میں حائل ہوں وہ پچوٹری گلینڈز Pitutitary Glands اور اس سے متعلقہ نظام میں کمی بیشی کے باعث ہوتے ہیں ۔فِٹ ہائیٹ کورس میں ان ادویات کو مرکب کیا گیا ہے جو پچوٹری گلینڈزPitutitary Glands کے نظا م کو ترتیب دے کر نشوو نما میں رکاوٹ کو دور کر کے نہ صرف قد میں اضافہ کرتا ہے بلکہ ان کی دیگر جسمانی اعضاء کی رُکی ہوئی نشوونما کو بھی درست حالت میں لے آتے ہیں۔جو لوگ جسمانی ارتقاء سے محروم رہ گئے ہوں یا جن کی ہڈیوں کی نشو و نما بہتر طریقے سے نہ ہو سکتی ہو فِٹ ہائیٹ کورس ان کی ذہنی اور جسمانی ترقی کی رکاوٹوں کو دور کر کے نشوونما کی راہ ہموار کرتاہے۔قد کو بڑھانے اوردرست نشو ونما کیلئے قد کو بڑھانے والے ہارمونزGrowth Harmones کسی وجہ سے درست کام نہ کریں تو قد چھوٹا رہ جاتا ہے جس کی وجہ سے لڑکیوں کو ہمیشہ پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ فٹ ہائیٹ کورس میں شامل قدرتی اجزاء نہ صرف ہارمونل فنگشن Harmonal Function کو درست کر کے قدرتی طور پر قد میں اضافہ کرتے ہیں بلکہ جسم میں کیلشئیم کی کمی کو بھی دور کرتے ہیں۔ جو قدبڑھانے میں نہایت ہی اہم کردار ادا کرتے ہیں۔یہ کورس اُس وقت تک بھی استعمال کیا جا سکتا ہے، جب تک آپکا قد حسبِ خواہش نہیں ہوتا ۔
مختلف وجو ہات کے باعث بے نالی غدودوں Ductless Glands کے فعل میں رکاوٹ اور ہارمون کی کمی کی وجہ سے نشو ونما میں کمی واقع ہو جاتی ہے ۔ بچوں اور لڑکے لڑکیو ں کی عمر کے جس حصے میں بھی قد چھوٹا ہونے کا احساس ہو اسی وقت اس کا علاج شروع کر دینا چاہیے۔کیونکہ چھوٹی عمر میں یہ علاج زیادہ مفید او ر موثر ہوتا ہے تاہم یہ کورس لڑکوں میں تقریباً 19 سال اور لڑکیوں میں 17 سال کی عمر تک مختلف افراد میں مختلف حد تکموثر ہے ۔قد بڑھنے کا انحصار خوراک ، آب و ہوا، صحت و صفائی کی عمومی حالت او ر خاندانی قد و قامت پر ہے ۔یہ تمام عناصر جس قدر ساز گار ہوں گے او ر دوا جتنے مناسب وقت پر شروع کی جائے گی قد بڑھانے میں اسی قدر موثر ہوگی۔ عموماً 10 سال کی عمر کے بعد یہ کورس کرانا چاہیے اگر قد غیر معمولی طور پر چھوٹا ہو معالج کے مشورے سے چھوٹی عمر میں بھی استعمال کیا جا سکتاہے ۔فِٹ ہائیٹ کورس تحقیق میں کئی بار آزمایا گیا ہے ۔اس کی علامات غور کرتے وقت یہ بات ضرور مدِنظر رکھیں کہ نشو ونما میں کمی کی وجوہات بچوں میں کیا ہو سکتی ہیں۔بالعموم وہ بچے جن کے قد نشو ونما کے راستے میں حائل ہوں ۔وہ پچوٹری گلینڈ اور اس سے متعلقہ نظام میں کمی بیشی یا ان کے افعال میں کسی نہ کسی خرابی سے قد کی نشو ونما رک سکتی ہے ۔ چنانچہ  فِٹ ہائیٹ کورس کے اجزاء میں ان ادویات کو ترتیب دیا گیا ہے جو  پچویٹری گلینڈ ز  کے نظام کو ترتیب دے کر نشو ونما میں رکاوٹوں کو دور کر کے نہ صرف بچوں میں  قد بڑھانے میں کار آمد ہوتے ہیں بلکہ اس کی دیگر جسمانی اعضاء کی رُکی ہوئی نشوونما کی بھی درست حالت میں لے آتے ہیں ۔ اس دوا کو کم از کم  چھ ماہ یاپھر  ایک سال تک استعمال کرنے سے متوقع نتائج حاصل کئے جا سکتے ہیں۔

ترکیب استعمال :۔ ایک گولی دِن میں دو بار کھانے کے بعد دودھ کے ساتھ۔ دورانِ استعمال دودھ کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں اور آم ،کیلے اور سیب کا مِلک شیک ضرور استعمال کریں.
پرہیز :۔ ٹھنڈی ، کھٹی ، بادی ، چٹپٹی ، تیز مصالحے اور چکنی چیزوں سے پرہیز کریں۔
نوٹ:۔ ٹانسلز ، ٹائیفائیڈ ، خون کی کمی اور وزن میں کمی ہونے کی صورت میں ہماری ہیلپ لائن پر فوری رابطہ کریں۔
فٹ ہائیٹ کورس کے متعلق:  فٹ ہائیٹ کورس ہر قسم کے نقصان زدہ اجزاء سے پاک ایک ایسا نیو ٹریشنل سپلیمنٹ ہے جس میں شامل کیلشئیم ، زنک اور بہت سے نیچر ل اجزاء جسم میں تیزی سے جذب ہو کر گروتھ کو بڑھاتے ہیں اور قد نہ بڑھنے کے تمام اسباب کیلشئیم کی کمی، زنک کی کمی ، پچویٹری گلینڈ ز کے فعل میں رکاوٹ اور گروتھ ہارمونزمیں خرابی کو دور کر کے قد میں 5 سے 6 انچ اضافہ کرتے ہیں۔

فٹ ہائیٹ کورس کے متعلق سوالات و جوابات 

سوالنمبر1 :- فٹ ہائیٹ کی معلومات Information چاہیے؟
جواب:-
سوالنمبر2 :- یہ کتنی عمر تک استعمال کر سکتے ہیں؟
جواب:- فٹ ہائیٹ کورس 12 سے 30 سا ل کی عمر تک استعمال کر سکتے ہیں ۔
سوالنمبر3 :- اسکی کوئی گارنٹی ہے ؟
 جواب:- جی ہاں اس کی سیٹسفیکشن گارنٹی  ہے ۔
سوالنمبر4 :- ہائیٹ بڑھنے کی کیا عمر ہوتی ہے ؟
جواب:- ہائیٹ بڑھنے کا نیچرل ٹائم 22 سال کی عمر ہے ۔ 22 سال کے بعد ادویات کے ساتھ With Medicine 30 سال تک ہائیٹ بڑھتی ہے ۔
سوالنمبر5 :- کیا یہ کسی بھی عمر میں استعمال کر سکتے ہیں ؟
جواب:- 12 سے 30 سال کی عمر تک استعمال کر سکتے ہیں ۔ 30 سال کے بعد ہائیٹ بڑھنے کے چانسز Chances 50 فیصد ہوتے ہیں اس لئے 30 سال کے بعد بھی استعمال کی جا سکتی ہے ۔
سوالنمبر6 :- یہ ٹیبلٹ ہیں یا کیپسول ہیں ؟
جواب:- یہ ہر بل میڈیسن ہے جو ٹیبلٹ کی شکل میں ہے ۔
سوالنمبر7 :- اس کے کوئی سائیڈ ایفیکٹ تو نہیں ہیں ؟
جواب:- یہ بالکل محفوظ Safe ہے اور ہر قسم کے سائیڈ ایفیکٹ سے بالکل پاک ہے ۔
سوالنمبر8 :- اس میڈیسن کے فنگشنز Functions کیاہیں؟
جواب:- یہ جسم میں رہ جانے والی کیلشئیم کی کمی اور زنک کی کمی کو دور کر کے گروتھ ہارمونز کو سٹیمولیٹ Stimulate کرتی ہے۔
سوالنمبر9 :- کیا اس سے پہلے بھی کسی کی ہائیٹ میں اضافہ ہو ا اور کیا آپ کے پاس کسی کا ریکارڈ موجود ہے ؟
جواب:- جی ہاں ہمارے پاس بہت سے ریکارڈ موجود ہیں ۔
سوالنمبر10 :- یہ میڈیسن ایلوپیتھک ہے یا ہومیو پیتھک ؟
جواب:- یہ ہربل میڈیسن ہے۔
سوالنمبر11 :- اس میڈیسن کے استعمال سے وزن Weight تو نہیں بڑھے گا ؟
جواب:- نہیں اس میڈیسن کے استعمال سے بالکل وزن Weight نہیں بڑھے گا
سوالنمبر12 :- کیا یہ میڈیسن امپورٹڈImported ہیں یا لوکل؟
جواب:- یہ ہماری اپنی کمپنی کی تیار کردہ پرو ڈکٹ ہے۔
سوالنمبر13 :- اس کورس کی قیمت کتنی ہے ؟
جواب:- ایک ماہ کی میڈیسن 3000 روپے کی ہے ۔
سوالنمبر14 :- کیا آپ اس میں کوئی رعایت کر سکتے ہیں؟
جواب:-جی نہیں اسکی قیمت فکس ہے
سوالنمبر15 :- کیا آپکو پیسے منی آرڈر سے بھیجے پڑیں گے ؟
جواب:- نہیں ! جب آپ پوسٹ مین سے میڈیسن وصول Receive کریں گے تو اسی وقت پیسے اسے ہی اد ا کریں گے
سوالنمبر16:- کیا یہ میڈیسن مردوں اور عورتوں کیلئے یکساں مفیدہیں ؟
جواب:-جی ہاں! یہ میڈیسن مردوں اور عورتوں کیلئے یکساں مفیدہیں
سوالنمبر17 :- کیا شادی شدہ مردو خوا تین بھی یہ میڈیسن استعمال کرکے اپنے قدمیں اضافہ کر سکتے ہیں؟
جواب:-جی ہاں ! اگر آپ کی عمر 12 سے 30 سال کے درمیان ہے تو چاہے آپ شادی شدہ ہوں یا غیر شادی شدہ آپ اپنے قد میں اضافہ کر سکتے ہیں ۔
سوالنمبر18 :- آپ یہ میڈیسن ہمیں کس طرح پہنچائیں گے ؟
جواب:-ہم یہ میڈیسن آپکو بذیعہ وی پی ڈاک بھیجیں گے ۔ آپ فون پر اپنا ایڈریس  لکھوائیں گے پھر ہم اس ایڈریس پر آپ کی میڈیسن پارسل کر دیں گے ۔
سوالنمبر19 :- اگر ہم خود راولپنڈی آکر میڈیسن لینا چاہیں تو آپ کا ایڈریس (پتہ ) کیا ہے ؟
 
جواب:-تاثیر دواخانہ ، اقبال روڈ ، نزد کمیٹی چوک ، راولپنڈی۔
سوالنمبر20 :- اس کے استعمال کے ساتھ ساتھ کن کن چیزوں سے پر ہیز ضروری ہے ؟
 
جواب:-اس میڈیسن کے استعمال کیساتھ ساتھ کھٹی ، بادی اور تیز مصالحہ دار چیزوں سے پر ہیز ضروری ہے۔
سوالنمبر21 :- اس میڈیسن کو لینے کا کیا طریقہ ہے ، دن میں کتنی گولیاں کھالیں؟
جواب:-دن میں 2 گولیاں ایک صبح ناشتے کے بعد دودھ کے ساتھ اور ایک رات کھانے کے بعد دودھ کے ساتھ لینی ہے ۔
سوالنمبر22 :- یہ میڈیسن کتنے ماہ استعمال کرنی ہے؟
جواب:-
عمر کی حد کورس کادورانیہ مطلوبہ نتائج کیلئے کورس
12سے15سال ایک سے تین ماہ 6 ماہ تک
15سے18سال دو سے چار ماہ 6 ماہ تک
18سے20سال دو سے چار ماہ 6 ماہ تک
20سے24سال چار سے چھ ماہ  6 ماہ تک
24سے28سال چار سے چھ ماہ 9 ماہ تک
28سے30سال چار سے چھ ماہ 9 ماہ تک
90 دن کے بعد ہائیٹ میں واضع طور پر سینٹی میٹر میں فرق واضع ہونا شروع ہوتا ہے اور 6 سے 9 ماہ کے اندر مطلوبہ ہائیٹ یعنی 5 سے 6 انچ ہائیٹ پوری ہوتی ہے اور اس چیز کی سیٹسفیکشن گارنٹی ہے ۔

 

فِٹ ہائیٹ کورس

 

Packag